sandybellegerges

Alla inlägg under maj 2010

Av sanydbelle gerges - 18 maj 2010 10:37

chacha 

sitter i skolan o har data:/
haha jag fattar  ingenting  :O

fast orkar inte bryr mej:)

haha o det vi ska göra funkar inte på vissa datorer så då måste man jobba med en annan som det funkar med, haha men jag orkar nt :O<3

hejdå,

bloggar mer sen<3 

puss&kram

Av sanydbelle gerges - 17 maj 2010 22:35

chacha 

förlåt för att jag nt har bloggat  menn vi har nt haft nå jävla internet hemma :(

men nu e den tillbaka :D<3

aja så nu kommer bloggandet :D


där fick du svar frida <3

  

:)

Av sanydbelle gerges - 10 maj 2010 15:02

chacha 

sitter o pratar med bästa Sandra :)

haha hon e fett rolig, hon håller på att göra  en macka :D<3

jag e fett trött :/
aja men snart kommer pappa o gästerna hem från stockholm :)
kulkul:D 

Av sanydbelle gerges - 9 maj 2010 20:19

chacha :)
sitter o pratar med världens bästa kusin , jag älskar henne mer än nått annat !<3

 men ska snart få typ 6-7 gäster :/ tråkigt !
o alla e pappas kompisar så jag känner typ bara 2 st :)
dom ska sova över 2 dagar.

hejdå <3   

puss&kram<3 

Av sanydbelle gerges - 9 maj 2010 13:52

chacha

va nyss o cykla till konsum med mikaela :D
haha när vi skulle till kassan så tappade hon ett mjölkpaket  på golvet 

så hon börja gar va så att jag fick gå o ta upp det , o jag blev helt mjölkig haha :D
min mobil  oxå:)  haha fast den överlevde haha:D<3

haha jag la bara mjölkpaketet på golvet en bit  bort , o så gick hon o tog en ny :D

haha sen när hon skulle betala så glömde hon nästan pengarna som hon skulle ha tillbaks :D haha det va fett roligt   

haha när vi skulle cykla tillbaka så va det nån man som cykla förbi oss o titta på hos hela tiden o sa hejhej , haha ha titta bak på hos oxå, haha vi vart fett rädda så vi cykla fort :D<3

aja men orkar nt skriva mer om det, men det va fett kul !<3

hejdå, bloggar mer sen 

puss&kram

Av sanydbelle gerges - 8 maj 2010 23:45

   tröja från gina trico

tajts från gina trico :)<3

Av sanydbelle gerges - 8 maj 2010 22:21

chacha

sitter o pratar med mina bästa kusiner :D<3

o lyssnar på musik xD

dagens låt o outfit kanske kommer senare ikväll =)

idah så har jag varit med pappa på jobbet :D<3

sen kom vi hem kl: 8 o då satt jag mejh vid datan =)

hejdå.

puss & kram <3

Presentation

Hej, jag heter Sandybelle. Hoppas ni gillar min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad vill nu se mer av på min blogg?
 facelook
 bilder
 videoklipp
 mer inlägg
 hiss o diss
 dagens outfit

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards